HIMMA IGEN!!!

O´boy, sicket sketet vaeder, solen är borta ida.
O´boy, bara varma kläder, behövs och det avskyr ja
Så upp och hoppa, det är kallt och det har snöat ida
nej fan, en sån da vill man bara ligga i sängen och dra
O´boy, o´boy o´boy...

Kallt som bara den och snö som bara den och det i hela landet, men mest på Öland!!!
Jag skojar INTE, minst en meter snö, packat!!!
Hos svärmor hade dom (D och M) skotta små gångar som ledde till olika ställen!!
Smillan hade det jobbigt med att se vart man tog vägen, skitroligt!!
Hon skuttade runt som en liten känguru!!
Lotta och jag fick äntligen vår bröllopsnatt... Dessutom utan något av våra barn...
Nä, nu får ni vänta med resten till i morgon...

Kommentarer
Postat av: Mr T

Bröllopsn.. Hmm tror inte jag vill veta några detaljer :-)



Men har du inga fina vinter bilder från Öland där Smillan skuttar omkring m.m??



Synd att det gått o blivit varmare, har cyklat till o fr jobbet ett par dagar och vill lova att det är ganska tungt o slirigt! Näää... ju kallare dess bättre det är bara att dra på sig mer o varmare kläder:-)



Det är ialla fall skönt att höra att resan från den stora staden via Öland gått bra även denna gång.



Ha're

2010-12-30 @ 08:43:50
Postat av: El Prof

Vi glömde kameran hemma, men jag tog några bilder med mobilen, ett bl.a som ligger på min Facebook...

Ska försöka lägga in på bloggen, annars facebook!?

Nu ére veckohandling, sedan lite städning, sååå roligt...

2010-12-30 @ 11:52:20
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: syster yster

Jag måste säga att när vi skulle gå till bilarna efter grillningen så med din hjälp gick det mycket bättre än när jag gick upp.

Skönt att ni är hemma igen och inte är ute på vägarna och far.

Hoppas på lite bilder

kram från syster yster

2010-12-30 @ 15:21:34
Postat av: mumin

...on my way out, but had to kolla läget...should have left it alone..who on earth wants to hear about your sexlife...hm...on the other hand a little sex never did anybody any harm...so lets hear it...spill it all...if the Playboy king can..so can you..I guess..

..running..

2010-12-30 @ 15:25:43
Postat av: El Prof

Nu var vi då där igen!!!

Ni och era idéer och fantasier!!!

Jag har endast skrivit att vi fick vår bröllopsnatt, dvs att vi satt och snackade nästan framåt morgonsidan och det utan att bli avbrutna, samt med några glas vin innanför "västen"...

Sen håller jag med Mumin, dvs. lite sex har aldrig skadat...

Nu ska vi straxt äta, ja en lite sen middag då vi hade fika-gäster på eftermiddagen!!

Vi hörs senare och då, då ska ni få se bilder, bl.a av vad jag fick i present!! OCH DET HAR INGET MED SEX ATT GÖRA!!!!

2010-12-30 @ 19:54:44
URL: http://logowoll.blogg.se/
Postat av: Kusse malin

Sollan his my uncle!!!!! =)

2011-01-03 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0