Harmoni...

Tja!

det är lördag och solien skiner, eller rättare sagt solen i mitt inre, för annars är det grådask-väder...
Efter en liten sovmorgon, mys-frulle och en underbar prommis med Smillan, var det så dags att köra in Lotta och Lovisa till stan för en julklappsrunda... Lotta har under några år tagit med sig en av barnen i olika omgångar till stan för div. julklappsinköp och jag lovar att det uppskattas!!
Själv har jag tvättat, kammat, borstat och torkat Sagas hår och nu - LUSFRI!!!!
Dessutom är hennes hår trasselfritt!!!!! det är inte ofta som det är det, ja ordentligt alltså!!
Vi har även varit och inhandlat ett stycke ridhjälm, samt ridhandskar, så det var en lycklig tjej som precis stack iväg på ridningen med en av sina bästa kompisar...
Nu ska huset städas, våttorkas ska golven och därefter kanske jag även tar toaletterna och det även om Lotta sagt att hon gärna gör det, ja och att det faktiskt är en av hennes sysslor i hemmet!!
Sen ska Smillan och jag ut på en liten joggingrunda, även om det blev fem kilometer igår...
Jag tror att vi drar ut till golfbanan, det är mest snö där...
Ikväll väntar sedan en god middag och självklart, Så mycket bättre!! I dag är det Pluras dag och det ska bli spännande att få höra artisternas tolkningar!!?
Hörde att Olle (eller nått) åkte ur Idol igår och glad är jag för det, jag hoppas (sorry bror P) på Jay, fast jag har bara hört Minnah vid ett tillfälle och då "sög hon duktigt" ja åtminstone i min värld och med mina två öron...
Nää, nu får jag nog sätta fart om jag ska hinna med allt...
Peace, Love and Understanding!!

Kommentarer
Postat av: mumin

Lördag här med, fast lite tidigare, och du får gärna komma över och städa lite hos mig med...no, just joking, but seriously I can't wait to show you my neck of the woods, i vilket århundrade det sen än blir...sommaren är bäst förstås för 'turister', men alla tider går bra...och tänkte att det vore jättekul on Lilla My kunde komma på samma gång...än en gång..då vore min lycka fullständig..

Love and morning coffee!

2010-12-04 @ 15:59:16
Postat av: El Prof

We´ll see about that?

2010-12-04 @ 17:05:29
URL: http://logowoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0