Happy New Year!!

Tja!
Jag vet att jag skrev att bilder skulle läggas upp på bloggen idag, men tiden räcker inte till...
Jag/vi sov längre än beräknat, skönt, men det betyder att ni får vänta en eller två dagar på lite pics...
Nu har jag varit ute och sprungit i 45 minuter och det var otroligt jobbigt!! Jag sprang på golfbanan och det var hyfsat med snö där må ni tro, upp till knäna på många ställen!!
Nu måste jag avsluta för detta året, men lovar fortsättning 2011!!!
Gott slut och ett riktigt gott nytt år på er alla!!!
El Prof, signing off for this year!!

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Jag väntar å väntar, tålmodigt vid datorn.



Nu blir katta förbannad för att jag inte hjälper till...

Nåja, får kika in senare. Gott slut å gott nytt

2010-12-31 @ 16:07:57
Postat av: mumin

...Ok..vi får väl ge oss till tål(heter det så på svenska)jag själv är ju lika skyldig...hade lovat pis from vårat Lucia...hm..kanske nästa år...men nu skall jag gissa vad du fick..definitively some kind of tool OR a super new camera är min gissning..

Anyway, det har varit ett fint år här på din bloggfront, och jag tackar ödmjukt för allt du drar fram med(and yes I can be ödmjuk)många glada,roliga,näbbiga och tänksamma stunder har jag spenderat i ditt(erat) sällskap, så jag ser fram emot ett gott nytt år i samma anda.

Och mitt lilla nyårslöfte är att fortsätta både läsa och svara dig, och hoppas alla ni andra bloggsvarare gör samma löfte,OK!

Hugs to you all!

Happy New Year everybody!!!!

2010-12-31 @ 16:23:09
Postat av: Rillemannen

Hepp, hepp.

Lovar det samma. + en massa saker jag inte kommer hålla :)



Gott nytt

2011-01-01 @ 03:48:07
Postat av: syster yster

God fortsättning på det nya året önskar jag alla som läser detta.

I går gick jag ner till mitt jobb och var där mellan 14-19.30 och inventerade och vi hade stängt hela dagen kul va!

Man börjar ju bra på det nya året.

Nyår var trevlig var hos Malin o Jerry men först var vi på bowlinghallen och barnen och föräldrarna bowlade och det var hur kul som helst att titta på barnen kan jag säga, Elias boll var nästan lika stor som honom själv men han fick iväg den och han hade inte tid att titta hur det gick utan han spelade pajas hela tiden.

Thea var jätteduktig.

Sedan gick vi hem till dom och åt en riktigt god middag.

Hoppas er nyår var bra den också.

kram från syster yster

2011-01-02 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0