GRATTIS SYRRAN!!!

Tja!
Efter en lång dag, då jag i morse påpekade att vi under dagen bara måste ringa och sjunga för födelsedagsgrisen, Carin, som fyller 50+ idag, ingen vet hur mycket + står för...
Klart som korvspad att jag/vi glömde bort detta!!!!!!
Nu är klockan snart 23.00 och jag törs faktiskt inte ringa vid denna sena timme, tänk OM hon gått och lagt sig och ska upp tidigt och jobba!?
Jag skulle kunna chansa, men vi ringer och sjunger för dig i morgon istället, så får barnen vara med, hoppas det är okay för dig kära syster?

Svergie gjorde en tapper insats, MEN orkade inte stå emot de fysiskt starkare norskorna, synd, MEN fy fan va bra dom har genomfört detta EM och jag lyfter på hatten för alla inblandade, GRATTIS till SILVRET!!!

Kommentarer
Postat av: mumin

...wow I can't believe 'lilla snorungen Carin' är 50!!!...where did the time fly...must send her a line of congrats..

And I do know you are not bald(yet)only used wrong terminology...

And for goodness sake, be careful traveling upp to Sthlm, seems all of Europe is under some kind of 'snow spell'....still just cold here but sunny..

Lots of Christmas LOVE!

2010-12-20 @ 04:06:36
Postat av: el prof

Actually, that (yet)part is in the past, of course I´m getting there nice and slowly...

Actually (again) C is turning 57...

57 is a LOT!!!

Imagine, soon she will be 60!!!

I will still love her no matter what age she´ll be!!

2010-12-20 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0