En påse gott och blandat...

Tja!
För det första, om ni är riktigt sugna på att se dagens pepparkaksbygge, får ni kolla på min Facebook-sida!
Jag ska försöka lägga upp på bloggen i morgon, MEN i morgon är det måndag och det är INTE den allra lugnaste dagen i familjen Wolls veckoagenda...
Jag vet inte vad ni gjort i helgen, antagligen inte så mycket!? Jag vet inte hur många kommentarer ni skrivit!!??
Alltså, det är förstås bra, bara det att jag inte är så van vid att ni är inne så mycket på helgerna, kul som fan, ja att ni inte haft så mycket annat för er...
Petimetern!!!
Du känner ju inte mig särskillt bra och OM/NÄR du gör det, kommer du ALDRIG igen att skriva eller säga saker som att, du kan väl gå i skidskola!!!!!???? Vadå, som ett jäkla miffo eller!?? Nää, skojar bara, ja om miffo-biten!
Jag kan åka hyfsat, ja skidor alltså och det även om det säkerligen kommer att komma en och flertalet med kommentarer som säger nått helt annat...
Sedan är jag nog (tyvärr, ibland) en sån som ger sig fan på att klara av saker och ting, helst på egen hand och det är inte bara en och annan grej det gäller...
Viist har man tagit stryk på flera sätt än ett, ja många gånger, men allt som oftast har jag fixat det, till slut...
Ja ja, jag är en gammal tjur-gubbe, jag vet!!
Beträffande surgubbe... Angående mina barns önskelistor, jag/vi behöver veta och det helst igår, vad och om ni tänkt köpa något av det som står på deras listor!!
Lottas syskon läser inte (mig veterligen) min blogg och ska inom kort delges dessa listor, jag menar att det är tråkigt om ni inriktar er på samma pryl...
Sagas lista är fortfarande inte inskriven, men det är mest hennes eget "fel"... Den kommer in senast tisdag.
Näpp, kojdax!!
Skepp och småskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0