En lycklig man...

Tja!
Nu é man (läs jag...) åter på väg mot himlariket, ja mer behövs inte för att göra gubben glad!!
Jag kan hålla med El Diva, dvs. att jag kanske blivit bortskämd, ja eller inte!?
Jag anser att alla som tar sig tid att berätta, skriva eller på annat förmedla något om sig själv (eller andra/annat) verkligen förtjänar att få lite uppskattning och det genom att folk läser, kommenterar eller på annat sätt påvisar sin uppskattning... Tänk så mycket, en liten uppoffring betyder, ja åtminstone för mig och jag är övertygad om att det gäller de allra flesta som skriver nått som sedan blir offentligt, annars hade man väl skrivit dagbok!?
Så... Ta er nu i kragen och checka in på El Divas blogg, samt skriv en liten, liten kommentar till hennes (oftast) helt fantastiska inlägg!! Jag skrev oftast i parantesform, endast för att jag inte alltid uppskattar allt det Jossan skriver om mode, kanske för att det mest är för tjejer...
Nu ska jag knega vidare, men lär blogga lite mer senare idag/kväll...
Ciao!!

Kommentarer
Postat av: bror P.

Hej, har läst inläggen bra skrivna.

P.

2010-12-02 @ 10:46:04
Postat av: Josephine

Nej, Stopp! Ingen behover ga till min blogg och skriva nagot. Det ska man bara gora om man har nagot att saga. Jag skriver inte mkt langre sjalv (mest for att bloggen kranglar men ocksa for att jag inte har sa mkt tid) sa jag forvantar mig heller inga kommentarer. Njut av mina bilder och spara skrivandet till Logowoll!



/Josephine (El Diva)

2010-12-02 @ 16:34:40
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: El Prof

Åhhh man tackar, ja och ber om ursäkt...

Ja, för att jag försöker "jaga" på folk lite...

Ska sluta med det!

Fast du har fantastiska bilder på din blogg!

Jag verkligen älskade bilderna på alla olika (knäppa och roliga) påsar... ONLY IN AMERICA!!!

2010-12-02 @ 19:48:41
URL: http://logowoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0