When Vhen...

When should you visit V(h)en you might wonder?
Today was the most perfect day to visit the Island, or what do you think?



Det har varit en underbar och givande dag i nya kollegors trevliga lag...
Från fikat och cyklingen, till den goda lunchen på Pumpahuset, mumma!!
Vi har pratat och pratat, mest om oss själva och annat än skolan, ja en riktigt givande dag!
Om vi säger som så, att gårdagens ämne "Den romantiska vägen" kan falla under Vhens underbara vingar...
Den ända skillnaden vore då i sådant fall att man för Vhens räkning fick kalla den för "Den romantiska stigen" och den behöver inte ta sex dagar, ja som Mattias anser att den tyska varianten behöver för att visa upp alla sina attraktioner... Ja, eller om den gode Mattias anser att han och Camilla är i behov av sex i dagar, jag menar förstås vara för sig själva i sex dagar...
Jag skulle kunna tänka mig att spendera ett par dagar med Lotta på den romantiska stigen, ja och även ett gäng dagar på den romantiska vägen i Tyskland.
Hur många dagar jag/vi har för avsikt att avsätta på den svenska varianten av den romantiska vägen, den runt Svenljungatrakten ska jag uttala mig om när jag förkovrat mig lite djupare i dess romantiska potential...
Nu ska snart valpen hämtas, han kommer med tåget runt 19:45...
Ha en underskön kväll!

Kommentarer
Postat av: Måsen

Va! Har ni köpt en ny valp? vilket märke är det denna gång! sexiga stigar låter trevligt men hur går det till egentligen får man vara ifred eller passerar folk förbi med skygglappar som om inget hänt. Har du några bilder på detta! Nej nu måste jag flyga vidare.

Nyrenoverade måsen.

2010-08-19 @ 20:46:53
Postat av: El Prof

Valpen är ett annat (Gotlänningarnas) ord för ett barn och i detta fallet, Jakob...

Jag förstår inte vad du menar måsen?

Varför ska man vara ifred eller folk behöva skygglappar på en stig!!??

I min värld tänker jag mig mysiga promenader eller cykelturer längs dessa stigar, dvs. något som sedan kan leda till annat, mer sexigt än några stigar mest troligt är...

Å kan man nu inte vänta tills man kommer till hotellrummet, kan man väl gå in i ett snår eller ner till stranden?

Flyg i frid...

2010-08-19 @ 22:59:30
Postat av: Måsen

Ja du ska veta att jag gör som du säger och drar söderut och vilar i frid. Ska till världensände och där ska du veta att jag inte kan skriva på din blogg, blev du glad nu :-) jag stannar där för evigt, farväl.

Måsen.

2010-08-20 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0