"Våldgästande" och "Rehab"...

Ojojojojoj vad vissa saker biter på er och själva é jag helt oberörd...
"våldgästa" var dagens ord och jag lägger inga värderingar i detta, mer än konstatera att någon tydligen gör det...
Jorden runt, det hade varit underbart, men vi pratar nog mer om USA och/eller Tailand? Till USA kommer familjen Woll, förr eller senare, komma och frågan är bara när... Tailand, där har vi vissa kontakter som troligtvis har möjligheten att låna ett hus, vart vet jag inte, men mest troligt på ett fint ställe?

Angående rehab, Magnus och familjen Karlsson var med under dagen i Dalby Magnus fick lite extra rehab då han var tvungen att promenera en bra bit till vårt "läger"... Han pratade om att det var kallt och att bad INTE var "bra" för honom... Jag vet inte jag...

Kommentarer
Postat av: Nockade måsen

Tryckfelsnisse var framme, det ska vara Wolls gäster och inget annat.Ömma tår kan vi inte få bara öm simhud,ja ni gör rätt i att resa det är ni värda.Det är synd att man inte blev en gås för då skulle allt rinna av en.

Nyputsade måsen.

2010-08-04 @ 22:20:07
Postat av: Herr Daly

Det nämndes inget om hur undertecknad dök å jobbade som en tok för att få upp lite kräftbebisar som de andra bebisarna fick leka lite med......men nej nej. Inte för att jag e BITTER

2010-08-04 @ 23:49:30
Postat av: El Prof

Fan, han (undertecknad) va så tjurig att det var underbettet som fångade kräftorna...

Sedan när han inte vågade hoppa från de "lite" högre höjderna, drog han sönder sina badbyxor för att slippa, tur då att Katta lånade ut sina string till honom...

2010-08-05 @ 00:00:10
Postat av: El Prof

Fan, han (undertecknad) va så tjurig att det var underbettet som fångade kräftorna...

Sedan när han inte vågade hoppa från de "lite" högre höjderna, drog han sönder sina badbyxor för att slippa, tur då att Katta lånade ut sina string till honom...

2010-08-05 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0