Shopping, lektioner och massage...

Tja!
En kortis i kväll...
Efter en första dag i lektionsmiljö måste jag säga att detta mer än troligt blir toppen...
Jag har ju fortfarande inte träffat "mina" deltagare, men med tanke på hur de jag har träffat, kan jag inte se hur det skulle kunna bli "värre" än "busarna" på Mölledal...
På eftermiddagen var vi åter på IKEA och shoppade loss på lite växter, tidskriftssamlare mm som varit restade tidigare, kul? Nää, sorry, men det är inte kul att vara på IKEA, ja enligt mig alltså.
Efter hemkomst kördes Jakob med kompis till Malmö Burlövs GK för starten av en nio veckors golftränings-kurs...
Själv hann jag chippa och putta lite, inte illa va?
Två massage-pass har jag sedan hunnit med också, även det uppfriskande och välgörande, vad jag förstod det som...
Nu är jag trött och i morgon väntar Citytunnel-besök, jogging, Gosskörs-bad och troligtvis något gott till det, vi ska till Kallis, JAPP!!! Magnus, Rövar´n, Roy, Mats och jag ska bada bastu, doppa oss i det "blå" och kanske äta en bit efteråt? Själv hade jag tänkt springa dit, allt för att spara tid, ja eller om det var för att kunna dricka en öl?
Vi ses i morgon, ja eller hörs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0