Romantiska vägen och...

Oj oj oj, nu har jag världens grej på gång och det kommer att krävas ett helt infanteri, ja eller Ingengörstrupperna för att ro detta i land...
Vi pratar "Den romantiska vägen" kontra DEN ROMANTISKA VÄGEN!!!
Den ena (har jag idag fått erfara) ligger i Tyskland och den andra i Sverige och närmare bestämt i närheten av Svenljunga...
I en serie kommer jag att berätta, bearbeta och förädla denna svenska romantiska väg, för inte ska man väl behöva åka till Tyskland för att finna romantik, undersköna platser och mycket mycket annat?
Kunde man kanske, genom nätverkande, finna pärlor i det landskap, med så mycken potential såsom Svenljunga som är ett undangömt metropol som bara väntar på att bli funnen...
Vet ni vad? Jag är på god väg att hitta det...
Som sagt, fortsättning följer...
För att få lite feedback, borde ni Googla på Den romantiska vägen...
Det ser fint ut, men inte oövervinnligt?
Just det, i början av September, kanske inte de allra första dagarna dock, måste ni bara kolla in Relaxen i Svenljungas nya hemsida, den ser iaf jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej svejs i Lingonskogen, tack för dom fina orden om Relaxen samt förslaget om den Tyska Romantiska vägen kommer jag att berätta mer om, de ska bli askul ;-) Sköt om dig i blogvärlden :-)

2010-08-19 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0