Plumpmästare...

Ja, så då det årliga plumpmästerskapet och av tre omgångar var det, som väntat, Farsan Woll som drog det längsta strået, surprice surprice...
Lotta lyckades stjäla en seger den första dagen, men sedan var det aldrig något snack, utan spel mot ett mål...
Rille lyckades inte ens skrapa ihop mest plumpar... Ja ja, han hade två "kostsamma" dagar på golfbanan, något han antagligen kommer att få igen framöver, dvs. i "träd-riket"... En slice, är en slice, är en slice är en Rille-drive...
Han gjorde det riktigt bra, men på en skogsbana?

Kommentarer
Postat av: J.P.

Rille kan ju komma över till Jupiter så ska jag lära honom hur en behärskad slice görs, han kan låna mitt gästhus, jag gör bara en snittslad bana i huset så han inte går vilse. Jag kom på en sak, fråga svärfarsan om vi kan bo hos dom om vi får huset sålt, bara tills vi köpt ett nytt litet krypin.

Jesp. (jäsp)

2010-08-05 @ 00:06:04
Postat av: mumin

...man oh man..man är borta från El P's skvallerspalt för några futtiga veckor...and look what happens...it all falls apart....gamlingar som glömmer vem dom är..fiskmåsar som börjar lukta..Oh that one you have to figure out yourself, och ifall det inte klickar i era sommarslöa hjärnor ,fråga lilla My...dumsingar med rygg problem som tror dom är olympic material dykare...resor världen runt drömmar...stängt gästgiveri för snyltgäster för all framtid....oh yeah and the the golf pratet...golf golf golf...enough already...

Well at least lilla My and myself now know we wont darken your doorway on our 'hela Svealand tour' when ever that may happen...so there...BUT mitt lilla krypin is always open to anybody who wants to come...come one come all...another so there...

Anyway, also glad to get that very small bit about Herr Magnus feeling so much better and actually partaking in outings...big high 5 from me...

Nej skämt åsido,just ribbing, er sommar 'läser' härlig!

Fortfarande hetta och fuktighet, och inget regn over here.I går föll ett litet träd i vår trädgård. Bara föll helt stilla.Kunde inte taga hettan mer tror jag.Och du skulle sett mig My,med mina fina redskap jag köpt under alla våra turer till Fiskars.Gubbarna talade om power saws and Ok,maybe we get to it tomorrow..and ja du vet hur men are, right, well Mumin to the rescue with my Fiskars handtools, and the tree is history as we say over here.Ni skulle sett minerna op gubbarna när de kom hem!!!Priceless.

And now breakfast time!And then work!Yuk!

Massor med sommarfuktiga kramar till hela släkten.

Oh Yuk!

2010-08-05 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0