Man har det bäst...

Tja!
Man har det så in i bomben bra, jag tror att jag har det bäst i hela världen...
Om jag nu har det bäst, hoppas jag att jag tar den "titeln" från någon som ändå är ganska bra...
Jag vill ju inte ta titeln "bästa pappan" eller maken osv. OM det betyder att någon som behöver det bättre, INTE har kvar titeln som världens bätsa pappa, ja eller äkta man...
Jag vet inte om ni hängde med på detta, det hela grundar sig på ett tramsigt program på radion som jag råkade lyssna på, där det "filosofierades" HUR MYCKET SOM HELST och det var hur tramsigt som ni bara kan ana...
Det började med att hon (som jag inte kommer på namnet just nu) pratade med en filosof (en tjej/dam) och hade fått veta av sitt barn att hon var den sämsta mamman på jorden! Var på hon då tänkte, att om hon nu råkade vara den sämsta mamman på jorden? hade hon då "hjälpt" någon annan mamma, dvs. således var denne mamman inte längre sämst, den titeln hade nu radioprataren tagit över... Tänk om det varit sååå lätt!?
Jag måste bara återkomma med detta i morgon och då kommer jag antagligen att ha kommit på vad "tramsmajan" till radiopratare heter?
Nu ska jag gå och kojja, det efter en alldeles underbar dag/kväll, med allt vad det innebär...
Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0