Käringens återkomst och lite annat...

Det är skönt att höra av min kära moster from over there and she actually knows when it´s someting going on, don´t ask me why, but she does...
Det är roligt då hon bjuder in oss ALLA till henne och innerst inne vet hon nog att det inte är så många som kommer...
Så här i slutet av sommaren börjar orken tryta och då behöver även en gamling som jag ladda batterierna lite, dvs. få någon dag med "bara" familjen, ja Saga åkte i morse i förväg till Öland med Magdalena.
Jag trodde att vi skulle ha en kväll framför TV-n och bara mysa, men i går ringde kompisar till oss och bjöd in oss till middag, så det blev inget mysande inte, men en fantastiskt god middag i goda vänners lag...
Grabbarna i familjen gick upp tidigt och åkte på fisketur, torsk är gott!
I morgon ska vi bara vara, ja Jakob och jag ska spela lite golf är det tänkt, men annars ska vi bara vara...
I dag har jag sprungit i 40 minuter, klippt vår och grannarnas gräsmattor (vi passar deras hus) och en del andra saker som stod på agendan.
Nu är jag trött och ska strax gå och sova...
På lördag åker vi till Öland för en sista vecka innan min nya tjänst träder i kraft och det ska bli så in i bomben roligt och intressant, allt medan barnen är utlokaliserade, Jakob i 08-land och tjejerna hos mormor på Öland. Smillan följer med oss hem, tänk, en hel vecka utan barnen, jag bävar...
God natt på er alla glada, ja ni andra också...

Ps. nu måste ni börja kolla av Magnus blogg, ja om ni inte redan har koll dvs. då han börjar en "ny" blogg, ja dvs. han ska nog börja skriva om det han varit med om och fortfarande befinner sig mitt i, ja han och hans familj. Ds

Ciao

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

Hejsan, vi glömde ju att prata om din nya tjänst ju ::::::::



Men åååh, hur kunde vi glömma det? Vi får ta det när ni e uppe nästa gång. Eller så finns ju telefon.



Tjing tjing

2010-08-06 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0