Isterband och shopping...

Efter en inköpstur på IKEA, följt av en riktigt billig lunch (Isterband, potatis och rödbetor) eller vad sägs om 19 kronor för själva isterbandstallriken och 38 kronor för hela lunchen, dvs. inkl sallad, bubbelvatten, samt kaffe!? Det var dessutom gott...
Efter inköpsrundan har vi konkat, flyttat och börjar så smått inreda vårt kontor, samtalsrum, klassrummet och inte minst vårt fika/lunchrum. Det kommer att bli hur bra som helst, kanske inte på direkten, men på sikt.
Läget är kanon eller vad säger ni om att vi har ungefär två minuters gångvåg till Triangeln?
Efter en blöt inlines-tur hem, inväntar jag nu Lotta för en löprunda, fan det börjar bli "stil" och ordning på gubben...
I morgon är det som sagt Ven som gäller och lunchen skulle intagas på ett ställe som heter något med Pumpa...
Jag hoppas vädrets makter är lite snällare än de varit i dag...
I kväll blir det sista rycket innan barnen börjar trilla in, Jakob i morgon och tjejerna på fredag, dom är saknade, även om vi haft en riktigt skön vecka om jag får säga det själv.
Ha en skön onsdagskväll, drick gärna ett glas vin eller nått, det är bra för... Ja, för det mesta kan man väl säga?
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: John Daly

Daly här. Jag tycker att man kan ta ett glas varje dag innan golfrundan varför vänta,det blir inte godare för det,sen spelar man som en gud. IKEA vem är det är det någon från Asien som vill bli bäst i världen!

J.D.

2010-08-18 @ 21:12:16
Postat av: J.D.

John här igen. Jag blev inbjuden till en europatävling på Skinnarebo Golf&Contry Club och vilken bana och maten gick inte an för hackor heller eller vad sägs om raggarmunk med fläsk,det ända jag saknade var lingon men det fick jag i drinken så det tog väl slut där. Ursäkta min dåliga svenchka min oversattare är värdelös. Vad maten kostade,inte vet jag man blir alltid bjuden.

J.D.

2010-08-19 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0