Från och med du...

Min kära kära hustru jag älskar dig så mycket!
Man kan hitta liknelser i många låtar och såklart plockar man strofer av de låtar man tycker om, ja eller tycker passar in i ens liv... Ja, kanske är det bara jag som gör det och fr.a lyssnar på låtarnas texter, nästan mer än själva melodislingan, njae kanske inte? De båda bygger och stöttar ju förstås varandra och man tycker om olika sorts musik, även om en del (så som jag) är mer allätare än vad andra kanske är?
Jag blir aldrig samma från och med du...
Om ett sekel går, så ska jag alltid vänta på vår tur...
Jag blir heller aldrig den samma som förut... Och frågan är OM man skulle vilja tillbaka till den man var för, låt oss säga tjugo år sedan!?
Väldans filosofiskt, men har ni tänkt på att om man inte träffat sin partner, dvs den man har barn med, hade ens barn aldrig fötts... Hur jobbigt, roligt, stökigt, underbart det kan vara, så har man de barn man har och man har det liv man har och den ända som kan göra något för att få till en ev. förändring, är du själv!
Visst måste det finnas fler variablar och människor som drabbas av ditt val, MEN till sist och syverne så är det ditt val och det är du som sedan måste leva med det valet, på gott och ont...
Själv mår jag så oerhört bra och kan inte tänka mig att göra några drastiska förändringar i mitt liv..
I går hade vi en trevlig middagsbjudning och även om man var lite trött i morse, drog morgonprommisen med Lotta och Smillan hur mycket som helst, då vi hinner prata om sååå mycket under den timmeslånga prommisen.
Sedan har jag och Lovisa varit ute och joggat, även det hur mysigt som helst! Vi sprang två kilometer!! Det är första gången Lovisa joggar på ett "regelrätt" vis, hon fick löparpjucken i går!
Nu väntar RISK och antagligen spö av sonen... Han är duktig på RISK...
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: mumin

Lands End is located on the very Southern tip of UK.A wonderful area by the way.Is Måsen really moving there?If so, lets barge in!!

Oh, I could tell you tales that would curl your toes, about sex and romantiska öar/stigar!Had my ex tied up in knots for weeks for sure!

But alas, lets keep those stories until we meet up.

So far your new job sounds heavenly!Glad you took the step.See,already your physique has improved.

Lots of Love!

2010-08-23 @ 16:34:26
Postat av: Anonym

Moore than you know...

2010-08-23 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0