Ett nytt blad...

Tja!
Så vändes då bladet, äntligen...
Jag skulle ha kunnat ha några veckors ytterligare ledighet, men det hade bara stuckit än mer i era ögon och helt klart så kan väl 8 veckor räcka, ja eller inte?
Denna sommar har verkligen varit helt underbar och som lite krydda på moset kan jag berätta att vi nog lyckats "missa" nästintill allt regn som fallit i detta avlånga land, ja några lätta dim-regn har vi ju fått stå ut med, ja och en rätt kraftig skur då vi var i Turkiet.
Men men men, jag var på väg att skriva om dagen D...
Fick ett mail av projektledaren Per, vi börjar klockan 10.00 på måndag, I like!!
Vi fikade och kallsnackade en stund, ja innan våra chefer kom och vi kunde börja uppstarten...
Det kommer bli bra, den känslan har jag i och för sig haft sedan det första mötet med E2C...
Efter en ganska trevlig och givande förmiddag, gick vi och åt lunch på en riktigt trevlig lunchrestaurant, Plockepinn tror jag att den heter och den ligger i den gamla Chokladfabriken, ett ställe ni med fördel ska besöka.
Efter lunchen gick vi till Pildamsskolan, där jag ska undervisa, för att besikta lokaliteterna...
Det blir bra, ja mer än bra, det kommer att bli greeeeeeeeat!!!
Vi har ett stort arbetsrum, ett fikarum, till deltagare och lärare, samt en fin lokal till att förkovra sig i, ja ett samtals/materialrum där till, KANON!!
Nu ska jag inrikta mig på det sista med dagens middag, men skriver nog mer i morgon?
Tänk att så många kommenterat, tackelitacktack...
Det om sexet, njaaa kanske inte är riktigt min grej, jag är ju redan fullärd och fulländad, ja eller hur var det nu...

Kommentarer
Postat av: Rillemannen

ja, grattis till nya jobbet. Det är du väl värd & keep up the good work :)

2010-08-16 @ 21:46:41
Postat av: El Prof

Duuuuu...

Grattis själv!!

Jag tycker nog att du var liiiiite långsam, men okay för att vara första gången...

Jag vet att jag är kryptisk för en del, men hade jag skrivit snabb, hade det hela kunnat misstolkas och så är ICKE fallet!

2010-08-16 @ 22:21:47
Postat av: El Prof

Vasaloppet på cykel, coolt, men är det inte dags att köpa nya löparpjuck och bege sig ut i spåren, som ett alternativ och ett bra sådant!?

Själv sprang jag dryga 1,2 mil straxt under 60 minuter i lördags och hade hur mycket krafter kvar som helst... Tiden hade dock "tickat" ut och grillningen kunde inte vänta på att jag skulle bli nöjd... Det var länge sedan jag kände så mycket kraft i benen och kroppen i sig... Skönt.

2010-08-16 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0