Bröllop och trötthet...

Tja!
Till att börja med måste jag tacka bror P för att han tittade in och kommenterade på min blogg, tack tack.
Heltidsarbete, njae, som ni ser har jag sladdat lite med skrivandet och så är det ibland...
Efter lite regn och sedan sol, något som tydligen är bra på ens bröllopsdag, det tyder på ett långt och lyckligt äktenskap, samt ett fantastiskt trevligt och fint bröllop, bjöds vi på en hejdundrande fest i Kivik.
En fest där brudgummen, ja dvs. en av dem (Thomas) endast hade en önskan och det var att vi alla skulle partaja med brudparen... Inte så svårt kanske ni tycker, men då vi "rullade" hemåt till hotellet straxt efter 04.00, var vi långt ifrån de sista som lämnade skutan... Puuuh, det kostar på att festa med musiker...
Jag vill med hänsyn till gästerna inte gå in för djupt på vilka som var där osv. men många kändisar var där OCH uppträdde med nån låt här och där, ett helt magisk dygn (ja nästan)!!!
I dag har denna gubbe träningsvärk av allt dansande, då bandet som spelade, ja förutom valda delar av Wilmer som tillförde en och annan låt lite extra tyngd, var skitbra, verkligen!!!
Dessa killar kan jag med värme rekommendera, dvs. om ni behöver en partyhöjare av Guds nåde?
Hör av er om intresse finns så ska jag förmedla kontakterna!!
Nu ska jag sova!!!!!!!!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0