25...

Nån kommer ta dina ungdomsår ifrån dig, det kommer hända OM det inte redan hänt...
Det är inte lätt att va så ung
Fy fan va skönt att inte va 25, va skönt att slippa va 25 igen...
Jag vet inte vad ni kommer ihåg från den tiden då ni var 25, ja eller runt 25, men då jag ser och har så många ungdomar som är 25 eller yngre, kan jag med lite tyngd bakom att, FY FAN VA SKÖNT ATT INTE VA 25!!!!

Vi (jag, Lotta, Lovisa och Saga var och tittade och lyssnade på Oskar Linnros igår på Malmöfestivalen och således är detta inlägg tillängat honom, ja även om hans röst tyvärr inte kom till sin rätt i går, ja enligt min mening, men han é riktigt skön! Man hoppas på mer från den "snorisen"...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag älskar Oskar Linnros!!! Bra musik och han är stört skön.

Hoppas ni har det bra!



Kramar

2010-08-27 @ 20:15:00
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: El Prof

ALLTID!!!!!

Jag hoppas att du har det lika bra!!!?

Hur é Nevan så här års?

Hur går studierna?

Kramar och slängkyssar över Atlanten, hoppas de är starka nog så de kommer fram!?

Puss på dig El Diva!

2010-08-27 @ 21:05:07
Postat av: Bror.P.

Hej Bror. Jag råkade titta in i din blogg och det verkar vara ett heltidsjobb med bloggen, för mig skälv är det här första helgen sen slutet av April som jag inte paddlar helt underbart, Nina är ute på husmorspaddling hela helgen. Vem är Oskar Linnros! är han en av alla slager stjärnor eller? Hoppas Jakob tyckte om att paddla, jag var så trött på paddling men för hans skull ställde jag upp, vad gör man inte för släkten. Nu ska jag grotta mig i min överfulla garderob och rensa bort det mesta, gamla golfbollar i drivor och annat skräp som lätt hamnat där. Ha en bra dag.

P.

2010-08-28 @ 10:25:00
Postat av: Bror P.

Snart lackar det mot? Jo LidingöLoppet. det innebär jobb Torsdag-Söndag. Söndagen innebär drygt 5000 tjejer att starta + alla i lilla lidingöloppet. Det ska bli kul fast jag de senaste åren sagt att det är sista året, då säger mina trogna funktionärer att dom slutar om jag gör det, hot kallas det.

Peter

2010-08-28 @ 15:27:32
Postat av: Bror.P.

Hej igen.

Josefin det var tråkigt att vi inte hann träffas under din vistelse här i Sverige men du fick träffa Alex och Anna och Nina och dom berättade att du mår bra.

Peter

PS!

Göran hur var Brölloppet, vilka kändisar var där!

2010-08-29 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0